četrtek, 30. julij 2009

ESFALG zaključen

Zbirka je zaključena. Ko sem malo pregledoval blog, sem ugotovil, da sem iz zbirke velik del objavljenih pesmi izbrisal in veliko novih dodal. Zadnja, Čez blato, je ena od novih. Če me celo kdo bere, mu lahko skupek pošljem, če mi napiše, sicer pa je blog zaključen.

3 komentarji:

Anonimni pravi ...

meni so vse pesmi zelo všeč. od kod jemlješ ideje in navdih? res vsaka čast da sestaviš pesmi s tako globoko vsebino :D pa po mojem mnenju bi moral te pesmi izdat kot pesniško zbirko, ker so zares dobre. bi te pa prosila če mi lahko pošlješ skupek teh tvojih pesmi, kot si že navedel to možnost. :)

LP, Alja
alya05_01@hotmail.com

Sigi pravi ...

huh, tole sem pa res presenečen, da me kdo prebira. res, neverjetno presenečen in polaskan. me zelo veseli.

sem te dodal,
lp, Kajzer :)

Anonimni pravi ...

...js sm te pa pravkar sprejela ;)

Alja